Ung i Skövde - vad vill du göra?

I april 2013 öppnade Nyeport - möjligheternas hus.

Vi har koll på det mesta som händer för ungdomar i Skövde. 

Hos oss hittar du tips

om grejer som du kan göra på fritiden.

 

På Nyeport ska alla kunna komma och gå.

Alla ska kunna umgås eller fika 

och ha möjlighet att göra läxor.

Här ska alla kunna få prova på till exempel

konst, foto och film.

 

Vill du vara med?

Här är en länk till vår webbplats.

Där hittar du mer information

om hur du hittar till Nyeport.

Sidan är inte lättläst

www.nyeport.se

 

Vi finns också på Facebook.

Du hittar vår sida genom att

söka på Nyeport.

 

Vill du veta mer om hur det är

att vara ung i Skövde?

Då kan du kolla in 

www.ungiskovde.se

Sidan är inte lättläst. 

 

Om du vill komma tillbaka till denna sida så stänger du

det nya fönstret genom att klicka i kryssrutan.