Familjecentralen Symfoni

En familjecentral är en mötesplats för barnfamiljer.
Hit är alla som bor i Skövde varmt välkomna
med sina barn som är mellan 0 till 6 år.

Där sjunger, leker vi och fikar och träffar nya människor.

Hit kommer ni och går som ni vill under öppettiderna.

Verksamheten är gratis.

Familjecentralen är ett samarbete 

mellan kommun och landsting.

Här finns också barnhälsovård.

Vi finns på Timmervägen 27 i Södra Ryd.

Här finns mer information och våra öppettider:
http://www.skovde.se/Socialt-stod1/barn--och-ungdomsavdelningen/Familjecentralen-Symfoni/


Välkomna!